Strategie

Het goed leren kennen van de organisatie is een must = sleutel. We hanteren hiervoor een eigen ontwikkelde methodiek.
Wat wil de manager, zaakvoerder, directeur bereiken met zijn doelgroep? hoe wil hij dat bereiken? Is er een visie? Is er wel voldoende kennis over de doelgroep?
Hoe ervaren de klanten, prospecten en relaties vandaag de organisatie? Welke informatie verwachten zij en op welk tijdstip? Welke informatie ontvangen ze reeds vandaag? Wat kan beter, sneller, efficiënter?
We brengen alles nauwkeuring in kaart en stippelen hiermee een traject uit.

Het is hierbij niet de bedoeling een nieuw businessmodel te ontwikkelen. We stellen het businessmodel van de organisatie op zich dus niet in vraag. Het is ook geen aanvulling op het bestaande businessmodel. Het is vervangen van een bestaand onderdeel (proces) door een nieuw onderdeel in het huidig businessmodel.
Blijkt het huidig businessmodel niet dynamisch genoeg, dan zal dit eerst dienen aangepast voordat e-business met succes kan uitgerold worden binnen de organisatie.

Creatie

Bestaat uit 3 stappen:

1) Data verzamelen uit verschillende bronnen. De vele versnipperde aanwezige data samenvoegen, ordenen en efficiënter benutten.
2) De opbouw van de database.
3) De voorstelling, visualisatie van de data door middel van een grafische interface.

Technieken

We maken hiervoor gebruik van een database container genaamd LISA, die kan gevuld worden met uiteenlopende data. Deze container is uiteraard beveiligd en is nooit rechtstreeks gekoppeld aan de native database van de onderneming. De data wordt versleuteld opgeslagen.

Deze container is speciaal als e-business standaard technologie ontwikkeld. Voor elk project wordt een aparte container ingericht. Onderling kunnen de containers clusters vormen.

De databasecontainers bevinden zich in een high security datacenter.

Klanten, prospecten en relaties hebben via het klantenportaal toegang tot deze afgeschermde online data.

Keer terug Contact opnemen